Nystart imorgon!

Publicerat klockan: 13:52:39 den 2009-09-06
Hej mina fina läsare!

Sunny sunday! Ska äta en pizza snart och (kanske, om jag orkar) gå igenom lite ekonomiska grejer inför ett möte jag har i veckan. Stoppar i mig så mycket skräpmat jag bara kan, sista dagen nu! Från och med nästa vecka ser jag fram emot ett möte med en hälsosammare jag som äter nyttigare och tränar, wiho! Att äta godis och sånt kan vara kul ibland, men jag ser faktiskt fram emot en nystart på hösten nu, tro det eller ej! Onyttigheter kommer inte vra förbjudet, men inte intagas lika ofta, så det så!

Ikväll ska jag ut och äta med Jenny och eventuellt någon annan rackare. Blir thaimat, yummie yummie in my tummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0