Några förslag?

Publicerat klockan: 15:01:08 den 2009-09-04

Kanske?

Jag vet att det bara var tre dagar sedan jag kom hem från Grekland, men jag vill ut och resa igen! Jag är en sådan där människa som nästan trivs bättre när jag är på resande fot, bor på hotell, äter på restaurang, träffar nya människor och njuter av livet. Nu tänkte jag en weekend-resa, kanske till Göteborg och hälsa på min nyfunna vän Caroline som vi hittade i Grekland, eller varför inte London eller Paris? Nja, jag vet inte riktigt vart... några tips? Ett weekendställe för mig och någon kompis eller flera? Sightsing, god mat och okej uteliv? Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Victor

Barcelona med mig och gänget nu på fredag ;);)

2009-09-05 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0