Med min fina lillebror

Publicerat klockan: 12:22:51 den 2009-09-20
Blev inte så mycket till uppdatering igår. Spenderade dagen med min lillebror på stan. Jag träffar ju honom i princip varje dag, men det är annorlunda när man är med personen i fråga själv! Riktigt kul hade vi i alla fall!

Hans dag började med att jag gav honom ett kärleksfullt uppvaknande som bara en syster kan ge (genom att sätta mig på honom och säga att han var tvungen att gå upp annars skulle jag inte följa med honom till stan, hehe). Vi åkte in till stan där han fick klippa sig och prova massa skjortor! Riktig liten pudding, tycker ni inte?! Läskigt hur vuxen han börjar bli! Nyss gick han omkring i mysbrallor och önskade sig Bionicles i födelsedagspresent. Nu vill han ha skjortor och blå chinos och hänger med tjejer! Yikes! Men han kommer alltid vara min lilla lillebror, oavsett hur man väljer att se på saken!

Riktigt nyttig dag med middag på McDonald's och muffins med mjukglass i Gallerian som efterrätt (vilket resulterade i att vi inte kunde gå i trappor för att vi mådde så illa!). Myste sedan hemma med familjen! Lyx!


<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0