=)

Publicerat klockan: 15:51:20 den 2009-09-11
Träningen gick hur bra som helst! Aldrig i hela mitt liv att jag trodde att aerobics kunde vara så jobbigt! Svettades som en gris, haha! Men det är ju bara bra, det är då träningen ger resultat, främst ur konditionssynpunkt. Kommer definitivt gå på fler aerobics-pass. Jag var riktigt duktig för att vara första gången, men stegen kan definitivt förbättras! Man ska aldrig tänka att man är bäst, då kan man aldrig bli bättre! Jag tänker bli bättre på olika dansformer, basta!

Lunchade med min bästa vän Jenny efteråt. Vi strosade runt i lite butiker också, inga inköp för min del. Fast en godispåse blev det i alla fall!


Kalkon & keso-sallad på Wayne's= kärlek!


Så här glad kan man vara när man träffar sin bästis!


Finisen!

Kommentarer
Postat av: matilda

vad gott det där såg ut då!!!

2009-09-14 @ 21:35:36
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0