Core

Publicerat klockan: 14:03:06 den 2009-09-21

Nyss hemkommen från Core-träningen! Jag träffade av en slump coachen förra veckan, och jag tyckte hon verkade skittrevlig då, så jag bestämde mig för att gå på hennes pass och det gjorde jag rätt i! Hon var riktigt skicklig, glad, positiv och gav en massa pepp-talk, precis vad jag behöver! Vid ett tillfälle gjorde jag plankan på knäna, men då gav hon mig en blick som sade "kom igen nu! Du klarar mer!". Var ju tvungen att ställde mig på fötterna. Rätt sorts push, det gillar vi!

Nu ska jag spendera resten av eftermiddagen med att skicka massa mail och ringa lite samtal. Ikväll är det teatermöte som gäller. Men först: LUNCH!


Jag är vrålhungrig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack vad snällt :)

2009-09-21 @ 23:30:15
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0