Berg och dalbana

Publicerat klockan: 15:32:51 den 2009-09-06


Vad matt jag blir. Tänk vad ens humör kan ändras snabbt. Jag har bränt fingrarna på ugnen, pizzan smakade bara mjöl, en duming skickar sms som gör mig ledsen och jag saknar Grekland ofantligt! Livet är en mänsklig berg-och-dal-bana. Jag älskar mitt liv, även i en stund som denna. Är man bara uppe på toppen och glassar glömmer man snart bort hur underbar utsikten är där uppe. Dalarna är mist lika viktiga som topparna! Fortsätt kämpa i livet och gör det som gör er lyckliga i livet!

Kommentarer
Postat av: matilda

åh lilla gumman jag ser mig själv så väl i den där texten men jag lovar, ger man inte upp kommer regn efter solsken och du skulle aldrig ge upp det vet jag! :)

2009-09-06 @ 17:25:41
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0