På Sibyllegatan 50B...

Publicerat klockan: 18:26:41 den 2009-10-03

... ligger SPAradiset, där jag tillbrigat en tid idag. Superduperskönt med behandlingen! Huden är verkligen återfuktad, känns som ny och redo att möta höstmörkret!

- Chocolat de luxe Ritual

Hela kroppen torrborstas för att få igång blodcirkulationen, därefter appliceras den varma krämiga chokladen som masseras in i huden med kraftfulla svepningar. Medan den rika chokladen stimulerar lyckohormoner i din kropp och fyller dig med välbehag samtidigt som din hy får en ny lyster njuter du av en härlig skalpmassage i värmen under mjuka filtar. Efter duschen masserar din terapeut in ett välgörande och uppfriskande Body Butter som stärker din hy och gör den silkeslen. Välj även till 25 min eller 55 min massage och din dag blir fulländad!


Blev så inspirerad bara av att vara där att jag bestämde mig för en sak. När jag flyttar hemifrån ska lägenheten gå i temat "hotell/spa" med en lite mer personlig touch, så det inte känns för sterilt. Jag menar, vem mår inte som bäst efter en dag på spa? Den känslan vill jag ta med mig hem, så att jag känner mig lugn och tillfreds så fort jag kommer innanför dörren.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0