Inte bra

Publicerat klockan: 16:36:23 den 2009-10-10

Kanske inte så bra att säga på bloggen, eftersom Jenny kan läsa och vi åker till Göteborg på fredag, men jag mår sådär. Har ont i halsen och är jättetrött. Har kört ganska hårt i veckan, men de närmaste dagarna ska jag ta det lugnt, både med träning och andra saker som kan stressa upp mig. Får-inte-bli-sjuk. Basta.


By the way, Britney Spears är världens cooling! Jag har alltid gillat både hennes personlighet och musik. Så tuff, en rikig kämpe och affärskvinna. Men också en levande varelse, precis som alla andra, som också kan begå misstag...

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nein! Du får ikke bli sjuk(are)! Lägg dig i tid, umgås inte med massa folk(man tror att det inte gör någonting om man umgås med en kompis och kollar på film, men det funkartyp inte...), ät glass, drick vatten och: SOV SOV SOV SOV SOV! :)

2009-10-10 @ 18:03:52
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0