Fredagens planer

Publicerat klockan: 15:54:27 den 2009-10-09
Hej alla coolingar!

Fredag!!! Tog itu med städningen här hemma, behövdes kan jag avslöja! Har sedan varit iväg en sväng på gymmet och styrketränat. Sträckte vänstra sidan av ryggen förra veckan, så jag tar det lite lungt så skadan hinner läka bra, men just nu känns det riktigt bra! Bastade och använde hårinpackning efteråt, så man känner sig nästan som en ny människa nu, hehe!

Har svängt ihop lite sen lunch. Pasta med vitlök, olivolja, tomat, kryddor och nötter - yummie!

Ska börja göra mig iordning snart. Ikväll ska jag ut och äta med min gamla basketkompis Sofia och sedan ska vi se på bio! Varje gång vi går på bio ser vi feel-good filmer! Älskar det! Sist var det Ratatouille. Idag blir det Julie & Julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0