Felanmäld

Publicerat klockan: 17:19:15 den 2009-10-23


Förlåt små änglar, jag har verklgien försökt skriva till er idag, men min internetuppkoppling är katastrofdålig! Satt i alla fall och pratade med Tele2 supporten i en timme. Nu är mitt modem felanmält och skickas på reparation i nästa vecka. Blä, varför ska elektronik alltid strula?

Anyways, man kan inte gå runt och sura för det. Hjälp är ju på väg!

Idag har jag varit i stan och shoppat diverse saker. Lite smink, lotions, presenter och hämtat olika böcker från inredningsbutiker. Nu ska jag till affären och handla till kvällens efterrätter som ska tillagas. Syskonen har lite polers hemma som jag ska impa på! Cheers! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0