Time flyes

Publicerat klockan: 11:29:58 den 2009-10-01
Wiho! God morgon allihopa! Första oktober idag!

Oj, vad klockan blev mycket plötsligt! Blir att snabbt packa, byta om och göra mig i ordning. Ska cykla (på min nya fina cykel, hehe) till gymmet och köra lite styrketräning!

Måste verkligen tvätta idag också! Varje gång jag ser min tvätthög tänker jag att "idag ska jag banne mig tvätta", men så glömmer man bort det eller gör någonting annat och högen bara växer. Men idag måste jag verkligen göra det, har snart mer kläder i den högen än i garderoben!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. haha jag förstår det =) det gock finemang, körde volleyboll på idrotten gick mindre bra :P

2009-10-01 @ 18:25:34
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Jennyh ♡

Heej, sent svar men Jaa jag ska flytta tillbaka till Sverige, men jag har ingen aning var :)

2009-10-01 @ 22:32:17
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0