Chocolate de Luxe Ritual

Publicerat klockan: 10:07:33 den 2009-10-03


Iii, spännande!

God morgon!

Hihi, vet ni vad jag ska göra idag? Jag ska på spa! Och eftersom man i regel aldrig går på spa och eftersom detta är en härlig studentpresent, så tänker jag inte köra på någon vanlig torr massage. Nähä då, jag kommer få Chocolate de Luxe Ritual - nämligen bli masserad med chocklad! Haha, höll på att dö av garv när jag såg det, så jag var bara tvungen att ta just den! Superspännande!

Insåg att jag gått upp mycket tidigare än vad jag behövde. Oh well, får väl helt enkelt hitta på något kul under tiden! Kanske mysa lite här hemma, kanske åka till stan och spana i lite butiker - vem vet?


Kommentarer
Postat av: matilda

woow vad häftigt! du får berätta sen hur chokladmassagen var! :D

2009-10-05 @ 21:53:59
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0