Amerikanare in in själen

Publicerat klockan: 10:08:08 den 2009-10-24


Jag är en riktig amerikanare ända in i själen. Jag älskar att fira högtider ordentligt. Alla Hjärtans Dag, Midsommar, Jul... Nu är det ju Halloween, och om jag fick bestämma här hemma skulle hela huset vara omgjort till värsta sträckishuset, även fast jag hatar skräckfilmer!

Men eftersom jag fortfarande bor hemma och resten av familjen inte är lika hypade som jag när det gäller att fira saker som detta, lovar jag här i bloggen, att när jag flyttar hemifrån, då kan ni ränka med en superpyntad lägenhet och massa partypartyparty! Wiho!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. yes :D !

2009-10-24 @ 11:20:08
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0