Behind the scenes

Publicerat klockan: 10:56:19 den 2009-05-07

God morgon!

Nu, äntligen, mina damer och herrar, kommer lite bilder back-stage! Inte hundra bilder kanske, eftersom det repades hela tiden på scenen kunde jag inte ta bilder på just scen, men titta på dessa:



Kostumörgruppen slavade igår! Eftersom vi är två grupper som har föreställningar samma vecka, delar vi loge, och eftersom vi hade extremt snabba scenbyten så har vi, eller kostymgruppen snarare, flyttat alla kläder närmast trappan till scenen. Nu börjar det i alla fall bli ordning på torpet!



... och sminket! Inte mycket att tillägga, många lampor, många speglar. Idag ska jag och en av skådespelerarna ha en lektion med sminkösen, ska bli skitkul! Sätta upp håret så där komplicerat och sedan på med peruken och massa kul teatersmink! Kan knappt bärja mig!

AH, på tal om! Igår drog vi, kostumörer och sminkös, till ett peruk och smink-ställe och köpte en peruk till mig! Den är blond, pojkaktig och hemsk! Kommer bli så bra! Deras lokal var helt underbar, MASSA smink och peruker över-allt! I was in heaven!


Lookie lookie!



En annan kul grej, när vi hade möte igår tror jag visst en liten buse slocknade bakom sina solglasögon! Hihi, skitgulligt!


Kommentarer
Postat av: matilda

sv. tack gumman :)

ja det var jättelänge sen! Men vi ses ju på din teater! mailade dig om att jag vill komma på tisdagen vid 18.00 ska bli jätteskoj, jag tar med mig en kompis också om det är okej?! =)

det är bra med mig iaf :) sj då? <3

2009-05-07 @ 18:18:38
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0