Torrboll

Publicerat klockan: 23:46:21 den 2009-05-05

Just nu är jag väldigt fokuserad på vår slutproduktion, så inlägget blir lite likt en torrboll. Att jobba med en stor teateruppsättning gör att man går in i sin egna lilla bubbla. Man arbetar, kommer sedan hem och slocknar i sängen, arbetar...

Det kanske låter konstigt, men det är det här jag vill göra! Upptäcka karaktärer, blåsa liv i nya roller, slita, jobba övertid och bonda med nya människor, som känner likadant. Kontorsråtta är inte min grej, inte att vika kläder i butik eller servera lattes hela dagen heller. Jag vill livnära mig som skådespelerska. Om det ändå vore så enkelt...

Snart ska ni få lite schyssta bilder att gotta er i och se hur jag jobbar!

Har käkat thai-mat för många dagar nu, imorgon blir det en härlig fräsch sallad, vatten, kaffe och frukt som gäller! Hur konstigt det än låter så längtar jag! På tal om imorgon, ska checka ut en cool second hand-butik mittemot teatern imorgon. De hade rätt trevliga grejer. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0