Maaat!

Publicerat klockan: 00:37:57 den 2009-05-10

Uh, jag mådde inte så bra igår, så jag gick och la mig relatvt tidigt, vaknade och mådde bättre - varför? Jo, för att jag sov 13 timmar! Herrgud, det är allvarligt talat rekord! Lite sömn efter all intensivitet på teatern var tydligen vad som behövdes! Jag är kalassliten nu, ännu en dag på teatern! Tur att jag har stenkul och älskar varenda minut därute, annars skulle det nog vara lite jobbigt!

Känner för övrigt att jag äter ganska bra nu, inte världens nyttigaste mat kanske, men jag mår bra av den! Jag rör mycket på mig, så lite godis och sötsaker här och var gör faktiskt ingenting! Detta har jag ätit idag, ja... förutom en påse godis då...


Det var länge sen jag åt en sån här bra frulle!


Thai-mat för typ 6:e gången på en vecka! Men det är ju så gott - och ganska nyttigt faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0