Lördag

Publicerat klockan: 17:55:02 den 2009-05-03


Jag satsade på ett orange-aktigt läppstift (!) från Lacome!

Okej, gårdagen. Huh, det var inte mysigt överhuvudtaget att gå upp efter några få timmars sömn för att åka till ett 12-timmars-rep! Trodde jag skulle dö, men det gjorde jag såklart inte! Trött var jag, men faktum är att jag hade grymt kul och lärde mig en massa! Bland annat att jag inte ska äta godsaker i varje break, både jag och dagen rullade förbi om vi säger så, hehe.

Det är på riktigt nu! Jag vet att jag upprepar mig, men det är verklgien en helt fantastisk känsla! Slutproduktionen har alltid känts så långt bort, men... nu är jag här! Både i ettan och tvåan har jag alltid tyckt att treorna varit så himla stora och slutprduktionerna så fasligt avlägset, men nu är jag här och snart är det över! Det är en helt fantastiskt upplevelse och jag njuter av varenda sekund!


Jag har inte den enda som efter repet byter om i all hast i logerna för att sedan bege sig ut på studentskiva! Temat idag var maskeradbal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0