Röstträning!

Publicerat klockan: 18:09:16 den 2009-03-16
Hej alla glada bullar!





Jag har haft en hejdundrande bra dag idag! Det var ju ljust ute när jag steg upp tillsammans med tuppen imorse, vem kan vara grinig då?

Har hunnit med rep av pjäsen, Religionskunskap, Naturkunskap och en individuell röstlektion. Riktigt intressant och roligt allihopa! Fast min röstlektion var nog mest givande. Jag fick lära mig massa saker som ska hjälpa mig i mitt karaktärsarbete, massa övningar, tips och råd. Lillebror har redan skrikit åt mig att hålla tyst för att jag över här hemma.

Snart ska jag bege mig iväg på träning tillsammans med personlig tränare. Läskigt! Men det här veckan går som sagt i träningens tecken, så jag är grymt peppad!

Nu är det inte längre omöjligt att ladda upp bilder, så här har ni lördagens två bästa!



Jag och min andra halva!



Ett gäng galna tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0