Partyeliten J-crew

Publicerat klockan: 15:00:49 den 2009-03-15

God morgon!

Igår hann jag fixa en hel del här hemma innan jag drog ut. Brev av olika slag som skulle skickas iväg, plugg och massa uppgifter som skulle hittas.
På kvällen drog jag och Jenny till Söderhof och mötte upp min klass. Vi hade en liten get-together kväll, som var supertrevlig! Långt senare drog jag, Jenny och Jakob, även kallad partyeliten J-crew, till Huset, där vi dansade benen av oss. Med tanke på att jag kom hem när fåglarna vaknat och börjat kvittra, så mår jag riktigt bra idag!

Jag ger er lite bilder sen. Mitt internet är sjukt trögt just nu, så det går inte att ladda upp bilder!

Idag ska jag försöka få in lite plugg. Det blir mycket rep av pjäsen och träning för min del nästa vecka (vänta, ni bara!) så plugg kommer jag inte ha så mycket tid till! Ha en grym dag nu! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0