Superlördag!

Publicerat klockan: 23:05:19 den 2009-03-28
Hej gänget!

Haft en fin lördag? Det har jag minnsan!

Vaknade sömndrucken ganska sent. Satte i mig lite fruksot och sedan raka spåret till gymmet. Där körde jag ett hårt styrkepass med mycket ben, lite armar och mag-övningar - och strech, klart!

Sedan fikade jag min otroliga nya träningsbuddie Nicoline! Supertrevligt, timmarna bara rusade iväg! Sedan åkte jag och familjen till lite släkt på middag med åh så god mat! Earth Hour var vi baske mig med på! Tyst, intimt och mysigt med massa folk och tända ljus överallt! Ingen Robinson för oss inte!



Invigde min nya klänning med mina fjärilsörhängen!




Sorry Ellie, men jag bara älskar den!



Super lördag helt enkelt! Imorgon vet jag inte vart jag ska börja, har så mycket plugg så jag mår illa vid bara tanken på det... Puss på er!

Kommentarer
Postat av: JENNIE - modeblogg

fin blogg, allt bra med dig idag då?



kram:)

2009-03-28 @ 23:22:43
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: JENNIE - modeblogg

det är bara bra:) du får ha en trevlig helg:)

kram

2009-03-28 @ 23:58:36
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: ellie

Min älskade lilla mupp som lägger upp den där på mig! Tack för kvällen (även om jag var lite... trött...:P)

2009-03-29 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0