Resa periodvis?

Publicerat klockan: 09:24:37 den 2009-03-04
God morgon, god morgon!

Är på bättringsvägen, men såg det ändå bäst att stanna hemma idag. Är det inte typiskt att man inte sover länge när man faktiskt kan göra det? Jag vaknade 08:00, inte den ideala tiden för mig precis. Har kanonont i huvudet och käkarna men tack och lov inte illamående (än).

Nu lägger vi av med klagandet! Jag har precis fixat och frixat med massa bilder från London. Hittade den här och blev så glad! Fy farao vad vi shoppade den dagen!






Vad tycker ni om det här: att man jobbar intensivt en period och tjänar ihop jäkla massa pengar, sedan reser man iväg på en härlig semester och slösar bort alltihop? Det skulle jag i alla fall inte ha någonting emot. Kanske inte för resten av livet, men en kort tid, kanske 2-3 år? Eller är jag helt ute och cyklar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0