På er begäran

Publicerat klockan: 16:02:13 den 2009-03-06
Åh, vad skönt att få komma ut och göra lite saker idag! Inte bara ligga hemma och vara sjuk och ha tråk, tråkigt. Drama och livskunskap av de ämnena jag hade idag, alldeles lagom som mjukstart.
Åkte sedan och simmade. Hjälp, vad det tog i armarna! Vart har alla mina muskler tagit vägen? Strejkar ni, musklerna?!
Efter det fick jag springa till mitt tandläkarbesök. Som tur var var min tandläkare lite försenad, så no harm done.

Nu är jag hemma och helt slut! Man blir verkligen svag av att ligga hemma, sjuk, en hel vecka! Ett steg i taget så är jag snart på banan igen!

Just det! Några av er har efterfrågat fler bilder på mitt hår som jag färgade ganska nyligen! Från blond till brunt med lite röd ton. Macademia hette den visst. Ville inte se ut som en stel pinne på bilden, så ni får stå ut med en spexig sådan!





Ikväll (när jag hunnit återhämta mig lite!) ska jag mixa ihop en bananpaj med glass till och kika på en Indiana Jones-film med familjen! Ha en grym kväll nu hör ni, och njut av helgen! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0