Lördag

Publicerat klockan: 13:59:52 den 2009-03-21
Lördag!

Yes, äntligen är det helg! Sova ut lite längre, men bara lite. Imorse var klockan ställd på alarm för att jag skulle åka och träna Core (mag- och ryggträning) på Sats. Det var tufft, men hur kul som helst! Man känner verkligen att man får bättre hållning bara efter ett pass! Grymt! Något som är ännu bättre är att jag raggat upp en träningskompis, Nicoline! Hon är träningsmotiverad, vill ha en träningskompis (moi!) och hon har bil. Vad kan jag mer begära?!





Har precis tagit en dusch. Ska få i mig lite lunch, sedan ska jag börja göra mig i ordning inför ikväll. Ska åka och fira mina kusiner som fyllt år nu i mars månad och träffa en person jag jag inte sett på hur länge som helst, så jag är taggad! Det kommer bli superkul! Frågan är bara vad man ska ha på sig... Klänning är ett givet kort, men vilken?

Vad ska ni göa ikväll? Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: matilda

åh duktigt att du tränat =)

2009-03-21 @ 22:56:17
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0