Kunskap är makt!

Publicerat klockan: 16:23:40 den 2009-03-10
Hej och hå!

Allt bra med er? Jag mår toppen! Fick en superlång sovmorgon, så jag känner mig mer utvilad än vanligt. 

Svenska B och Engelska C stod på mitt schema idag. Bra, intressanta lektioner. Väldigt mycket förberedelse inför Nationella prov och Cambridge test pågår just nu, men jag höll även ett litet tal om den senaste boken jag läst, vilket gick strålande! Jag är riktigt nöjd!

För övrigt är läraren är väldigt noga med att se till att vi aldrig har för lite att göra, så idag gick jag hem med ytterligare två böcker i väskan. Well hell, kunskap är makt!



Kunskap är makt, eller...?

Kommentarer
Postat av: ullisar

ser ut att va ganska lättplöjd litteratur dock. och bra! moa martinson slinker man igenom på ett nafs. parkinsons memoarer måste ju va asabra!? ååh! God of Small Things är tveklöst en av dom bästa böcker jag läst (men skippa svenska översättningen)! vad det är du har längst bak ser jag inte så den kan jag inte kommentera :)



tjo!

2009-03-13 @ 14:01:35
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0