Fixar-dag

Publicerat klockan: 16:57:51 den 2009-03-08
Hej alla grymma bloggläsare!

Idag har jag en riktig fixar-dag! Minns ni att jag gick igenom hela garderoben i veckan? Det resulterade i alla fall i två enorma papperspåsar fyllda till bredden. Den ena innehåller kläder som jag ska sälja/skänka och den andra kläder som måste fixas på grund av att de är för stora eller liknande.

När jag började mäta upp alla plagg insåg jag att det skulle bli gaaanska dyrt att ta allting till skräddaren, men så viskade en liten fågel en himla smart sak i mitt öra! Min farmor är ju en riktig värsting på att sy - hon kan hjälpa mig!

När jag ringde henne var hon mer än villig att hjälpa mig, den ängeln! Även om hon tycker det är hur kul som helst att sy så tänker jag i alla fall åka hem till henne och farfar och putsa deras fönsterrutor, som de har väldans massa av. Jag får nog stanna där över en helg, det kommer fömodligen ta ett tag för mig... Det är väl ett bra tack, tycker ni inte? Jag blir glad, de blir glada!


Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Inga sura miner bara glada skratt kolla in denna ekorren han är grym



http://experienceno1.blogspot.com/2009/03/en-hungrig-ekorre-tar-chansen.html

2009-03-08 @ 17:15:41
URL: http://experienceno1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0