Du kan, bara du tror på dig själv!

Publicerat klockan: 17:53:20 den 2009-03-09
Hej allihopa!

Idag har varit en riktigt tuff dag! Jag har haft så fruktansvärt ont i käkarna att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Har precis pratat med min bettfysiolog. Eftersom hon inte var på jobbet bestämde vi att jag ska ringa imorgon och försöka fixa en tidigare tid än den jag har bokad för tillfället.


Idag hade vi minsann lite kändisbesök på skolan! Skådespelerskan Cecilia Nilsson kom och pratade och diskuterade med oss teater-treor, om allt vad skådespelaryrket innebär, självkänsla och olika antal och fackföreningar. Många saker hon sa slog verkligen huvudet på spiken angående många frågor som jag hade. Hon gav en verkligen hopp om att det går att lyckas!
För några veckor sedan kom en annan skådespelerska till oss och pratade om liknande saker, men jag blev inte lika "fångad". Cecilia lyckades verkligen. Efteråt hörde jag många i korridoren säga att de banne mig skulle ringa den och den regissören - kul att höra!



Just nu medverkar Cecilia Nilsson i föreställningen Blommor av Stål, bland annat. Hon är andra kvinnan från vänster med pappeljotterna!

Kommentarer
Postat av: julle

Faan, att jag missade det :/

2009-03-10 @ 18:30:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0