Denna fredag

Publicerat klockan: 15:16:40 den 2009-03-13

Vackra natur!

Hallå!

Direkt när jag kom hem grabbade jag tag i en pläd och satte mig ute i solen och njöt, härligt!

Dagen har varit bra. Vi repade på pjäsen med regiassistenten på morgonen. På eftermiddagen hade jag ett prov i Kultur- och idehistoria om dans och musikal. Jag älskar verkligen musikaler, så jag det gick riktigt bra!

Hade tänkt att träna idag, men jag är jättetrött och har kanonont i huvudet, så jag skippar det idag. Ska göra upp ett schema nästa vecka över min träning. Jag älskar att träna, men det är så svårt att komma iväg till gymmet, så nu ska jag skriva in mina träningstider med bläck i filofaxen. Då kan jag inte ställa in, för det gör inte att sudda ut!



Viktigt att ta bort sminket direkt när du kommer hem, så huden får vila lite! Haha, här har vi någon som föregår med gott exempel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0