Bad day

Publicerat klockan: 11:56:47 den 2009-03-29



Nu ska jag erkänna en sak. Jag har vaknat på fel sida. Jag är på dåligt humör och idag ska jag låta mig själv vara det. Man kan inte vara superwoman, glad, positiv och lycklig hela tiden. Jag är så arg för att jag har så mycket plugg och för att en speciell person som är en ren och skär idiot. Dessutom kunde jag inte somna i natt, sov några få timmar och har jätteont i hela kroppen nu, speciellt nacken och käkarna. Usch och fy!

Dock ska jag inte låta mitt dåliga humör gå ut över någon annan. Idag ska jag ha min alldeles egna lilla butter-dag och därmed basta!

Hoppas ni får en bättre dag! Kramar

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. hehe tack guman :) <3



usch ibland kommer det dåliga dagar, men du ska veta att efter regn kommer solsken så du har något att se fram emot. saknar dej hoppas vi kan ses snart i veckan! <3

2009-03-29 @ 15:46:06
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0