Vision

Publicerat klockan: 19:59:13 den 2009-06-11
Ka-tjing!


Ni titta på en gammal basketlirare, som troget har sin hoodie med ex-klubbens logga på! Safe!

Hur gärna jag än velat har jag inte kunnat ta mig från huset idag. Jag tänker inte gå in på detaljer, men mina blåsor på fötterna har spruckit och gör förjävligt ont! Jag kan verkligen inte gå, inte ha skor på mig, inte heller strumpor för den delen. Men det är smällar man får ta. Man tar ju bara studenten i 9-cm:s klackar en gång i livet. Jag härdar mig.

På tal om härda, jag hade en vision inatt. Jag och min älskade kusin Elisabet stod vid stranden nere vid Rösjön, på varsin sida av bryggan. Solen sken, det var varmt i luften även fast kvällen började anlämna. På "1, 2, 3!" så sprang vi till kanten och hoppade i plurret. Det tycker jag var strongt gjort av mig, jag som är världens badkruka! Jag tyckte till och med att det var kallt i vattnet när Jenny och jag var i Grekland senast, då är det illa!

I hela mitt liv har Elisabet försökt härda mig och bada lite oftare - och längre - så nu ska jag banne mig se till att min vision besannas! Passa dig Ellie!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Yeah! :D You go girl! Snart är det upp till bevis! ;)

2009-06-11 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0