Cus I really am a rockstar

Publicerat klockan: 21:25:37 den 2009-06-10
WHOOPPA! Det tog sin lilla tid, skulle installera massa grejer med min nya mobil innan jag kunde bluetootha alla bilder, men nu så!

Champangefrukosten:


Joella, jag, Elin, Ullis och Sanna


Winne med sin fantastiska studentklänning! En riktig prinsessdröm! Älskar den!


Hela min knäppa C-klass!

STUDENTLUNCH:


Bara för er skull era kladdnissar!


Stockholms största gymnasieskola tar ut sin rätt!

UTSPRING:


Titta! Liten mini-version av dagens jag! Så nöjd med studentskylten, den blev verkligen precis som jag ville!

FLAK:


You go girl!


Jag och Sanna!

MOTTAGNING:




Kill the cake!

SLUTSKIVA:


Full rulle hela dagen, haha!


Julian! <3


Jag och finaste Anna!

Helt fantastiskt dygn! Champangefrukosten bestod av regn och kyla, men schaize vad kul vi hade! Jag har unviversums största blåsor på fötterna (jag är helt enkelt inte gjord för att gå kilometer-rundor i 9 centimeters klackar!). UGGS har inte ens funkat idag, skärtan är oliglig!

Utspringet var helt otroligt, det sjukaste jag varit med om i hela mitt liv! Vi var den absolut sista klassen som sprang ut, så vi fick order att ta det lugnt och njuta ute på balkongen! Vi sprang nämligen från aulan, ut på den långa balkongen, in i skolan igen ut sedan ut på skolgården. Komplicerat, men wow! Jag spang ut som första tjej, några grabs framför mig, och vad möts man av nedanför balkongen? 3000 pers som står och applåderar, skriker, vinkar och är allmänt galna! En helt sjuk overwhelming känsla! Kände mig ärligt talat som en rockstjärna i 5-10 minuter! W-O-W!

Alla bekanta, vänner och andra galningar som var med och gjorde min dag - herregud med tack så mycket! Vad skulle jag vara och göra utan er alla! Som Papi sa i sitt tal "Julia lever som mest i stunder som denna". Så sant, så sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0