Spänning

Publicerat klockan: 09:26:27 den 2009-06-04

Har ni någonsin varit med om att ni verkligen inte kan sova? Ni lgger bara och vrider och vänder på er. Varför? I natt kunde jag banne mig inte somna! Varför? Jag är så spänd på framtiden! Tiden som jag har framför mig har jag gått och längtat efter så länge att jag kan bara inte sova! Jag skulle bra gärna vilja somna, så framtiden kommer snabbare, om ni förstår vad jag menar?

Okej, gårdagen! Vilken härlig dag! Den gick nästan helt och hållet åt att fira mina fina Jenny Penny. Nu har hon tagit studenten för Guds skull! Snart är det min tur, fem dagar för att vara exakt! Hur underbart är inte det?!

 
Jag, Jenny och Carolina!


Hihi, "Pink Bitch"!


Nu är det paaarty!


Supersmile!

Åh, just det! Köpte den där långklänninen jag pratade om förut i alla fall! Fick lite smakråd och insåg att den var kanonfin!



Idag väntar en föreställning på Operan, sen ska jag springa lite ärenden på stan! Ha en grym dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0