Torr ute i regnet

Publicerat klockan: 13:43:08 den 2009-06-12

Mmmums!

Okej, jag erkänner, det skulle vara trevligare om solen sken, men idag gör det faktiskt inte så mycket att det regnar. Jag sitter med en tallrik italiensk catering och en kopp te med kilovis av honung i (ont i halsen) ute på vår nybyggda altan och njuter. Regndropparna smattrar mot taket, men jag sitter torr och lite lagom varm under alla filtar som jag lindat in mig i. Ingen sol som gör att jag inte kan se dataskärmen... what more could you ask for?!

Altanen ska användas flitigt idag, för ikväll kommer nämligen Carolina och Jenny hit på lite myspys! Dricka och äta lite gott, snacka skit och bara ha det super! En perfekt fredagskväll helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0