Tiderna förändras...

Publicerat klockan: 21:04:42 den 2009-06-06
Skönt med lördag! Idag har jag varit och tränat på SATS. Haha, jag var så taggad på bussen när jag åkte dit, jag ville verkligen ge järnet och slå mitt rekord - och det gjorde jag banne mig! Jag kämpade verkligen! Blev så glad att jag skrek ut "YES!". Tur att det inte var fullproppad med människor runt omkring mig då, hehe.

Har gjort kokosbollar och en jättegod smoothie (jordgubbar, banan, kokos och vaniljyoghurt) och kikat på första halvlek av Sverige - Danmark matchen. Ingen höjdare va?

Vad jag förvånar mig sjäv ibland. Idag har jag både löptränat och tittat på fotbollsmatch! Jag som hatar att springa och kolla på matcher där jag inte känner någon, framförallt framför TV:n. Tiderna förändras...


Kommentarer
Postat av: matilda

sv. ja jo men man kan blogga lite för sent också ;)

åh jag hörde att du fått en ny mobil jag har smsat mitt nummerr! vad blevd et för modbil?

2009-06-07 @ 11:42:38
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0