My favourites

Publicerat klockan: 14:44:58 den 2009-06-12

Snattade den här listan från Maries blogg! Här får ni en lite bättre koll på vem jag är genom attläsa vad jag använder! God läsning!

SKOR: King Size Skor
SNEAKERS: Vita Converse
JEANS: Replay eller strechiga från BikBok
T-SHIRT: Använder hellre linnen, EastWest är favoriterna
UNDERKLÄDER: G-star
VÄSKA: Jag drömmer om Luellas Gisele! Den blir min nästa födelsedag!
PLÅNBOK: Guess
SOLGLASÖGON: Röda Ray-Bans
KLOCKA: En gigantisk rosa från Paris!
SMYCKEN: två studentpresenter faktiskt! Armband från Juicy Couture och ett tufft halsband från... vad heter märket Matilda?
TV: fråga inte mig...
MOBILTELEFON: Nokia E71 baby!
MP3: iPod
DATOR: Vaio i färgen "Luxury Pink"
SMINK: Chanel
ANSIKTSKRÄM: Caroline Winbergs serie
DEODERANT: Biotherm - världsbäst! Ett tips till ALLA!
TANDKRÄM: Pepsodent kanske?
SCHAMPO/BALSAM: Vad kan det vara? Tar det som väntar på mig i duschen...
TVÅL: Någon vanlig variant från en mataffär
PARFYM: Jag fullkomligen älskar Vera Wangs "Princess"! Annars har jag en lagom söt och friskt från Versage...
MINERALVATTEN: Loka
VIN: Vitt eller rosé
DRINK: Vet aldrig vad de heter! Ber oftast bartendern om någon "söt, rolig och rosa" drink, hehe! Några förslag?
BRÖD: Nyttiga med frukt och nötter i!
MAT: Om vi säger så här, det enda jag inte äter är lever...
GLASS: Ben & Jerry's
GODIS: Choklad!
SÄNG: Hästens
LAKAN: IKEA
FRISÖRSALONG: Prövar mig fram
DAGSTIDNING: DN
MAGASIN: VOUGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0