Kompensation

Publicerat klockan: 15:49:34 den 2009-06-01
Superhärlig lunch ute i solen med chevrésallad och Mami! Kikade runt i massa affärer och hittade en snygg långklänning, men jag är inte 110, så jag ska suga lite på karamellen.

Bygg"gubbarna" är fortfarande här. Uh, jag sitter inne och känner mig låst! Ge tillbaks baksidan, så jag kan sola, för Guds skull! Okej, nu ska vi inte gnälla, de gör ju faktiskt en massa fint...

Jo, nu kom jag på varför jag började skriva ett inlägg! Ska kort berätta i bilder hur helgen sett ut, som kompensation!


Druckit en MASSA smoothies!


Softat på en spikmatta - rekomenderas varmt!


Spenderat söndagen i Rosendahls trädgård!


Med min underbara Matilda-Tilda!


"this is a corner of a larger field"


Man är ju inte dum och glömmer att det är Mors dag heller!

Vad fick Din mamma för uppvaktning tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0