Kombination

Publicerat klockan: 10:48:19 den 2009-06-02
Ladies and gentlemen - god morgon!

Att gå och lägga sig på tok för sent kombinerat med att man blir väckt klockan 07:00 av byggubbarna resulterar i att jag är galet trött! Och det här vädret! Jag tror jag ska börja kallad det "blomväder", jag menar, blommorna älskar ju regn!

Hur som helst, ska ringa min kompis Lina och se om vi kan shoppa lite tidigare än planerat, orkar inte sita här hemma och rulla tummarna. Ikväll gör jag 1/5 av Cambridge provet, nämligen den muntliga delen! Jagär inte så nervös för själva provet, hoppas snarare att jag hittar dit! Ah! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Julian

LYCKA TILL!

2009-06-02 @ 14:12:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0