Jenny & solen

Publicerat klockan: 00:35:25 den 2009-07-01
God dag, god dag! Eller god natt, god natt , välj själva!

Jag har haft en jättefin dag idag! Har varit med min lilla älsklingsfis Jenny hela dagen. Först shoppade vi lite, sedan åkte vi hem till mig och åt lunch för att sedan åka och bada tillsammans med min mami och lillebror! Mysigt värre! Badade i och för sig inte, men vi tog en liten promenix vid strandkanten, det borde ju ränkas!

Har lite dåligt samvete för att jag inte tränat på länge. Har ju först och främst varit sjuk, men sedan helt enkelt inte haft lust när det är så fint väder ute, så nu tänkte jag köra på lite. Ska satsa på träning på morgonen, då får jag både längre dagar och mer sol!

Är superdupertrött, men imorgon ska jag baske mig upp tidigt vare sig jag vill det eller inte! Styrketräning på SATS - here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0