Gör som jag!

Publicerat klockan: 16:49:58 den 2009-06-03
Jag ÄLSKAR när det går bra för mig lika mycket som när det går bra för andra! Jag ÄLSKAR när det går bra för andra lika mycket som när det går bra för mig!

Jag är en sådan person som kan trilla hundra gånger, men jag reser mig ändå upp varje gång och kämpar vidare. Sådan är jag och sådan kommer jag alltid vara.

Livet rockar för Carolina Gynning och min älskade bästaste bästa vän Jenny tar studenten idag! Jag är så glad för deras skull! Det är bra att kunna glädjas åt någon annan, då får man så himla mycket mer tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Om man inte kan glädjas åt andra

så är man nog en kanska bitter människa ;)



SNART TAR VI OCKSÅ STUDENTEN <3 !!!

2009-06-03 @ 22:15:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0