Annorlunda uppvaknande

Publicerat klockan: 11:06:59 den 2009-06-01


Ah, det här var en av de bästa helgerna i hela mitt liv! Visar er lite bilder sen, nu får ni en liten morgonbild med mig och min smoothie i högsta hugg! Haha, min lillebror är för söt, han stavar det smuttih, hur kul är inte det?!

Väcktes av byggubbar idag, eller inte gubbar kanske, det här är unga, inte fula arbetare, hehe! De började väsnas, så jag gick upp. De sa hej och jag ska god morgon. Nu kommer jag inte kunna ligga och sola på altanen (det är där de håller till), så jag har bokat in mig på en lunch med Mami - nice! Ska försöka leta upp en långklänning också! Alla behöver en soft långklänning i sommar, that's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0