Släppa taget - no way!

Publicerat klockan: 13:28:12 den 2009-07-21

Pust! Nu ska jag börja avrunda från datan lite. Ända sedan jag vaknade i morse har jag suttit och jobbat vid datan, främst med bloggen. Tur att man tycker det är kul också!


Jag erkänner, nog ser jag fram emot Ron-kissing-Lavender scenen. Ha!

Om en dryg timme ska jag, tillsammans med hela familjen åka och titta på den nya Harry Potter-filmen. När jag var yngre älskade jag verkligen Rowlings böcker. Det gör jag fortfarande, men nu får de stå uppradade fint i bokhyllan istället för att ligga tätt under näsan medan ögonen flyger mellan raderna.

Egentligen har jag inte så mycket till övers med själva franschisen kring Harry Potter nu, det är mer att jag har växt upp i samma veva som skådespelarna, läst böckerna, blivit bra på engelska just genom böckerna, filmerna och diverse videos, så man har som ett osynligt speciellt band som man inte kan klippa av hur som helst. Någonstans inom mig kan jag bara inte släppa taget och det kommer jag nog heller aldrig göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0