Min natt med Martini

Publicerat klockan: 17:33:08 den 2009-07-24


Min bakgrundsbild på mobilen just nu. Bilden kommer från Carolina min natt med Martini, ett av magasinen jag köpte igår. Jag säger bara det, bilderna är fantastiska! Carolina Gynning i Italien, balla outfits, blandat med landskapsbilder och drinkar. Klart värt en hundring! Det enda minuset är omslagsbilden, kunde varit roligare. Ser ut som en porrbok vid första anblicken, men det är väl kanske det som är grejen... I alla fall grymt innehåll, så köp!

Ikväll är det jag som står för middagen. Mami har varit ute på Sandhamn hela dagen, så jag tycker att det passar super att hon bara blir servad hela kvällen! Har dessutom en fryst hallonpaj som väntar i frysen, perfekt efterrätt!

Kommentarer
Postat av: Julian

Fin designe på bloggen :)

Jag måste köpa den. Älskar Carolina G! Så SNYGG

2009-07-25 @ 01:47:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0