Det blir en dag på stranden

Publicerat klockan: 20:16:26 den 2009-07-02
Glad sommar!

Ah, vädret är så jäkla underbart! Startade dagen med ett trött besök på SATS, där jag löptränade lite. Så fort man är klar och sätter sin fot utanför gymmet ångrar man aldrig att man gick dit. Visst kan det vara jobbigt när man väl är där, men känslan efter är oslagbar!


Träning! Imorgon kommer jag definitivt ha shorts på mig, träningsbyxorna jag hade idag gjorde att jag tynade bort!

Resten av dagen har jag, Jenny och familjen legat på stranden och chillat. Superskönt, och lyssna här: jag tog årets första dopp! På riktigt den här gången! Efter att ha blivit nerstänkt ett par gånger så var jag i! Skönt var det också! Haha, badkrukan Julia, that's me!


Jag och Jenny - klara för dagen!


Mmm, underbart med glass en varm sommarkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0