Utmaning på g!

Publicerat klockan: 17:56:23 den 2009-01-13

Hårfärgen ser lite skum ut här på bilden. Blandning av brunett, rödhårig, mörkblond och platina på vissa ställen. Lovar, ser bättre ut i verkligheten!

Har kikat på lite nytagna foton på mig i bloggen och upptäckt att mitt hår ser i princip likadant ut på varje foto. Rakt, långt och utsläppt. Möjligen uppsatt.
I somras gjorde jag värsta radikala förändringen och färgade håret. Från brunett till blondin. Jag gillar att vara det just nu, men kommer säkert vilja ha en annan förändring snart, så därför sa jag utmana mig själv, fyra dagar på raken. Göra någon slags frisyr varje dag. Idag fixade jag en tuff fläta och utsläppt hår. Lite skillnad, tycker ni inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0