Because it's cute, girly and fun!

Publicerat klockan: 18:50:19 den 2009-01-07


Som sagt, Matilda och jag shoppade lite! En känd designer ska en gång ha sagt "Everyone should think pink!", och som ni ser så håller jag med. Färgen är tjejig, jag är en tjejig tjej, man blir glad av den och det finns så många olika nyanser! Varför blir folk irriterade på en tjej som tycker om rosa? Helt oförståligt för mig!

Hur som helst, vi svängde förbi min favoritprylbutik, Ordning & Reda, där jag hitade en massa fint! Anteckningsbok, penna, bokmärke och en rosa slags ficka som man kan lägga pass och kort i! Världens smartaste idé, måste jag säga. För det första är den rosa och mycket roligare än färgen på som finns på passen, för det andra är det hur coolt som helst att komma till flygplatsen och gå igenom spärrarna med en lysande rosa passhållare, och för det tredje så är den superlätt att hitta om man råkar slarva bort den hemma; färgen syns ju så himla bra!

Paris Hiltons Confess It All to Me. Varför köper jag en bok med Paris Hilton som jag själv ska fylla i, kanske ni undrar? Som hon själv säger i introduktionen "because it's cute and it's girly and it's fun". Man måste kunna få vara ytlig och smart samtidigt, eller hur?
Nu känner jag att det här blev lite argumentera-om-varför-jag-tycker-om-rosa här, men jag vill förklara en gång för alla. För att bespara alla uttråkade på elaka kommentarer, så att säga. Fast 99% av er läsare är världens snällaste och gulligaste, ni behöver verkligen inte ta åt er! Kram på er!




Matilda och jag stod inne på Topshop med Kitty Jutbring när jag såg den här. Jag såg på Kitty, som dagen till ära hade på sig ett par knallrosa ankelboots i lack, och tänkte att kan hon vara crazy så kan jag! Är den inte hur cool som helst?! Inte jag egentligen, men vad ball den är! Ett armband som piffar upp vilken svart outfit som helst!




Från Oasis. Klockren att ha i vår och sommar! Funkar sidenbandet i midjan, Matilda?

Kommentarer
Postat av: Matilda

jahaaa det var kitty! Jag tänkte att det kanske var hon men så glömde jag fråga dej sen!



åh vad fina saker du har köpt blir avis!!!! sidenbandet fungerar alldeles utmärkt! Puss <3<3<3<3

2009-01-07 @ 18:58:05
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0