Jag är författare - på riktigt!

Publicerat klockan: 22:20:16 den 2009-01-22

Mini-poster!

Jag är helt slut mentalt! Den här veckan har varit så intensiv, så sjukt overklig, så jobbig, så frukansvärd, men på något sätt känns det ändå värt det! 
 Efter ännu lite mer strul med boken idag (några timmar för att vara exakt) så sitter jag nu, nästan halvdäckad, med en bunt böcker brevid mig! Hur fantastiskt är inte det?! Jag har skrivit en bok! Jag har fått min bok tryckt! Känslan är obeskrivlig!
Nu är jag så trött så jag skulle bara vilja gå i vila med ett par schyssta dvd-boxar i ett par dagar, men det vet vi ju alla hur det är med den saken.

Imorgon redovisar Jennifer och jag Patrik Panda räddar världen hela dagen i skolan, sedan åker jag och jobbar.
På lördag har min skola öppet hus, så då ska vi igen stå och sälja boken och dessutom ha en dramalektion då vi repar vår pjäs med publik.
På söndag ska jag träffa min kusin Elisabet och farmor. En dag tillsammans. Ska bli otroligt skönt.
Den här helgen innebär inte alls vila, men kanske en chans till lite avkoppling.

Nu ska jag gå och däcka i sängen. Går upp tidigt imorgon, så jag hinner duscha. Ta hand om er - det ska jag också börja göra snart!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Nordström

Helt otroligt, vilken underbar blogg du har!

2009-01-23 @ 14:38:09
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0