Öppet hus, födelsedagsklänningar & yummie

Publicerat klockan: 19:25:37 den 2009-01-24
Hey you guys!
Det har varit en riktigt skön dag idag. Till att börja med träffades Jennifer och jag i skolan och åt lunch tillsammans och sålde lite fler böcker. Sedan hade vi dramalektion med publik, vilket var väldigt kul! Jag blev riktigt varm av att repa inför slutproduktionen!
Efteråt kikade jag på en projektfilm, en sags parodi på James Bond.

Under den senare delen av eftermiddagen har jag shoppat lite. Bland annat dessa underbara klänningar, den ena från Mango och den andra från Gina Tricot! De ska hänga framme under veckan, så jag kan bestämma mig för vilken jag ska ha när vi firar min födelsedag nästa helg!



100% silke från Mango.



Hervé Ledger-inspirerad klänning!

Har precis tittat på The Hills och ätit chevrésalladen på bilden. 
Ikväll ska jag tvätta, städa lite, planera och kanske titta på en film. 
Imorgon träffar jag kusin Elisabet och min underbara farmor. Vi ska spendera en heldag tillsammans, vilket jag verkligen ser fram emot! 
Ha en jättefin lördagkväll! Ciao!



Kommentarer
Postat av: matilda

fina klänningar du har köpt gumman! <3

2009-01-24 @ 20:47:35
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Julle

Julia.. vad hände igår? du kom aldrig :(

2009-01-25 @ 00:45:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084
Postat av: Franziska

Julia! Finns det fortfarande möjlighet att beställa Patrik Panda? Jag berättade för mina föräldrar vilken enorm succé det blev och de vill gärna köpe ett ex till väntrummet i praktiken! :)

2009-01-25 @ 17:45:40
Postat av: Amélie

hej tjejen :)

var den understa från gina?

Vad kostar den? väldigt enkelt och praktisk klänning!

fin!



Just nu säljer jag kläder, skor, väskor

på min blogg.. tex 2st friis väskor..



kika in under kategorin: Säljes!

2009-01-31 @ 23:09:45
URL: http://amelieec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0