Partynaglar och ny blus

Publicerat klockan: 23:35:14 den 2009-01-30
Hej allihopa!
Haft en riktigt händelserik dag!
Skola som vanligt, lunchmöte med min grupp i Naturkunskapen, träning och massa ärdenden på stan! Hem och duscha, sedan direkt till jobbet, och nu, here I am!




Köpte en blus från mitt jobb idag! Är den inte helt sjukt vacker! Funkar perfekt nu till våren och sommaren. Tänk med ett par slitna jeansshorts till och flip-flops eller ett par pums om man ska ut, låter det inte som en hit?!

SOS hand repair för mina supertorra händer och partynaglar. Vanligtvis brukar jag inte limma på sånt utan låta de naturliga naglarna vara långa, men nu är de superkorta och jag vill ju vara fin nu till helgen när jag fyller år och ska firas!



Så här blev resultatet! Fint, tycker ni inte? Det ser väldigt naturligt ut, men lite extra spice med silverrand! Hoppas de sitter kvar ett tag!




Tidningen Queen var schyssta och skickade hem deras senaste nummer till mig, ska bli kul att läsa eftersom jag tycker prinsessan Madeleine är en jäkla cool förebild!
Det bästa födelsedagskortet jag fått hittills kommer från min lilla söta prinsess-kusin! Hemmagjort, rosa och hon har skrivit själv. Imponerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0