Jag skriver, hon illustrerar

Publicerat klockan: 19:58:42 den 2009-01-08



Den här söta nöten har jag träfat idag. Lite möte och planerande samt gemensamt projektarbete! Hjälp, vad jag saknat bruden under jullovet! Men på måndag är det skola och då är allt som vanligt igen.
Vi jobbade på som dårar under några timmar, sedan gick vi ut och åt middag tillsammans. Superhärligt med lite kvalitetstid!



Många som gick förbi frågade om jag hade planerat dagens outfit, men nej. Faktiskt inte. Laptopen älskar jag, tröjan och mössan var bekväma. Så enkelt är det. Inte planerat alltså. Inte medvetet i alla fall.

Kommentarer
Postat av: matilda

åh jag vill läsa boken sen! :)

2009-01-12 @ 17:14:39
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0