Spänd

Publicerat klockan: 20:56:17 den 2009-01-14



Återhämtning är så viktigt. Viktigt, viktigt, viktigt. Idag efter mitt yoga-pass åt jag banan och drack en proteindrink som smakar hallonmilkshake.
Nu är jag helt galet trött. Trodde jag skulle ha all tid i världen när jag kom hem, kunna fixa engelskaläxan, duscha och så vidare, men märker att jag varken har tid eller ork för det.

Som det ser ut just nu kommer jag visst ha skola imorgon. Dramalektion. Regiassistenten ska höra av sig till mig snart och säga hur exakt hur det blir.

Nu ska jag ta ett bad med härliga bubblor. Jullovet med dess stress och press har satt sig i axlarna på mig. Även fast jag tränade yoga idag, så är jag skitspänd! Hoppas därför att det varma vattnet ska "lösa" upp det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0