Uppe i varv

Publicerat klockan: 23:11:19 den 2009-01-18

Nu är det en trött och uppvarvad Julia som skriver!
Jennifer och jag har suttit och planerat inför kommande vecka. Vårt projektarbete ska ju nämligen vara klart på torsdag, så det blir mycket jobb nu på måndag, tisdag och onsdag. Men med inställningen att "Vi ska klara det", så kommer vi göra det! det gäller bara att vara riktigt effektiv och ha en stor dos tålamod, sen klarar man allt!

Veckan kommer bli helt galen, det är därför jag är så uppvarvad! Det ska bli så kul och spännande, men samtidigt är jag lite nervös! Nej, nu är det dags för sängen! Hörs imorgon! God natt!


Peppade till tusen!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Ja, tycker man inte att det är "avslappnande" som jag gör så tror jag det kan vara viktigt att ha ett mål med springandet (vilket jag också har faktiskt). Jag ska slå mitt personliga "milen-rekord" (tidsmässigt) i maj.. och därför springer jag som en guttaperka. Man måste nog se mållinjen och inte tänka på vägen till den. Kanske tänka på någonting annat, och såklart- lyssna på musik samtidigt.



Ett enkelt mål är ju att briljera bara. Bland gymnasietvåorna på min skola så sägs jag vara den vältränade. Folk känner folk som känner folk, och vips så vet alla vad jag fick på Cooperstest. Och dte är inte helt fel att ha det ryktet ;P

2009-01-18 @ 23:32:16
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Karin

fin blogg!



På min blogg lottar jag ut tre lipgloss! ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0